Veelgestelde vragen
Vragen over bestellingen:
Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
Ga voor meer informatie over levertijden naar onze pagina over bestellen en verzenden.
Hoe kan ik mijn levering volgen?
Zodra je een bestelling bij ons hebt geplaatst, ontvang je een e-mail met daarin een Track & Trace code. Op deze manier kun je de status van jouw bestelling volgen. Als je de e-mail niet hebt ontvangen, controleer dan je spamfolder of neem contact met ons op.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Wil je je bestelling annuleren? Stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar service@itsrong.nl met daarin de onderstaande gegevens.
- Je voor en achternaam
- Het verzendadres
- De naam van het betreffende artikel
- Het bijbehorende bestelnummer
Heb je de bevestiging van de verzending al ontvangen? Dan kunnen wij de bestelling helaas niet meer annuleren. Je zult dan moeten wachten tot het pakket is afgeleverd en het vervolgens terugsturen volgens ons retourbeleid.
Vragen over retourzendingen:
Hoe kan ik mijn product retourneren?
Retourneren kan eenvoudig binnen 14 dagen na ontvangst van je aankoop. Volg hiervoor de instructies op van ons retourbeleid.
Mijn artikel is beschadigd/defect
Het kan gebeuren dat jouw product onbedoeld beschadigt of defect is bij ontvangst. Stuur dan een e-mail naar service@itstrong.nl met daarin:
- Een foto van de beschadiging of het defect
- Een omschrijving van de beschadiging of het defect
- Het bijbehorende bestelnummer
Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?
Wanneer de retourzending door ons is ontvangen en is goedgekeurd ontvang je het aankoopbedrag terug op dezelfde wijze zoals u heeft betaald.
Hoelang duurt het voordat ik mijn geld ontvang?
Wij streven ernaar om het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug te storten.
Vragen over betalingen:
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Beschikbare betaalmogelijkheden:
- Creditcard
- Ideal
Heeft u een andere vraag die hierboven niet wordt beantwoord? Mail dan naar service@itstrong.nl en kom in contact met een van onze specialisten.